Samsun İl Milli Eğitim Müdürlüğü Adım Adım Başarı Projesiyle Zirveye Yürüdü
Sıra |
Bölge |
İl |
Proje Adı |
Kategori |
Türü |
Kurumu |
1 |
Batı Karadeniz |
Samsun |
Adım Adım Başarı |
Öğretim Yöntem ve |
Kurumsal |
İl Milli Eğitim Müdürlüğü |
2 |
İstanbul |
İstanbul |
Gençlerin Anadolu Botanik |
Bilimsel ve |
Kurumsal |
Üsküdar/Özel Bilfen |
3 |
Akdeniz |
Adana |
Odak Sistemi |
Kurumsal Kapasitenin Geliştirilmesi |
Kurumsal |
İl Milli Eğitim Müdürlüğü |
4 |
Ortadoğu Anadolu |
Muş |
Bilsem, Çocukları |
Eğitim Öğretime Erişim ve Yönlendirme |
Kurumsal |
Muş Bilim Sanat Merkezi |
5 |
Batı Karadeniz |
Tokat |
Pratik Etkin Zümre |
Olumlu Tutum |
Kurumsal |
Zile/İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü |
Milli Eğitim Bakanlığı ,“Eğitim ve Öğretimde Yenilikçilik Ödülleri”nde Bakanlık ödülü almaya hak kazanan çalışmaları belirlemiş, bağımsız değerlendiriciler tarafından yapılan değerlendirmeler sonucunda; EĞİTİM ÖĞRETİMDE YENİLİKÇİLİK ÖDÜLLERİNDE; SAMSUN İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ, ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİ KATEGORİSİNDE EN YÜKSEK PUANLA TÜRKİYE 1.Sİ OLMUŞTUR.
İl Milli Eğitim Müdürü Coşkun ESEN, bu ödülü tüm paydaşlarıyla beraber Samsun un kazandığını, Maarif Müfettişleri Başkanlığımıza, İl Milli Eğitim Müdür Yardımcılarımıza, Şube Müdürlerimize, İlçe Milli eğitim Müdürlerimize,Okul Müdürlerimize, Öğretmenlerimize, Öğrencilerimize, Proje Ekibimize ve destek veren herkese teşekkür ettiğini belirtti. Proje ortakları olarak Samsun Valiliği ,Büyükşehir Belediyesi, Gençlik ve Spor İl Müdürlüğüne katkılarından dolayı teşekkür etti. Hep birlikte Samsunu eğitimde daha iyi noktalara taşımanın gayretinde olacaklarını söyledi.
Sadece eksik kazanımların tespitini yapmakla kalmayıp telafisi için gerekli dökümanı sağlayan ADIM ADIM BAŞARI projesi ortaokul ve lise çağındaki tüm öğrencilere hizmet vermektedir.
700 okul, 16500 öğretmen, 145000 öğrencinin tanımlı olduğu adimadimbasarimeb.gov.tr interaktif eğitim portalında 21 editör öğretmenin hazırladığı 30000 soru ve 5000 etkinlikle devasa bir altyapı oluşturulmuştur.
Bu altyapı ile ölçümlerin sonuçlara, sonuçların hedeflere ve yol haritasına dönüştüğü projemizde zaman ve mekan sınırı tanımadan eğitimin tüm paydaşlarına erişilmektedir
2 yılda 360000 öğrencinin katıldığı il geneli 18 Kazanım Değerlendirme Sınavı uygulanmıştır.
Öğrenci, okul, ilçe , il düzeyinde alınan raporlamalar akademik başarının stratejik yönetimi için önemli bir argüman oluşturmaktadır.
Aynı zamanda tamamen kazanım temelli oluşturulan bu raporlamalar bizi benzer projelerden ayıran en önemli özelliktir