SAMSUN İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

Engelli Öğretmen Atamalarına Yönelik Duyuru

Engelli Öğretmen Atamalarına Yönelik Duyuru

SAMSUN İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ EMRİNE ATAMASI YAPILAN ENGELLİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ DİKKATİNE

 

Engelli Öğretmen Adaylarının Öğretmenliğe Başvuru ve Atama Duyurusu (Nisan 2023) kapsamında, dağıtım yapılmak üzere Müdürlüğümüz emrine ataması gerçekleştirilen öğretmenlerin Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması işlemlerine esas olmak üzere; aşağıda belirtilen belgelerin, 08/06/2023 Perşembe günü mesai bitimine kadar şahsen, posta veya mail yoluyla Müdürlüğümüz İnsan Kaynakları Yönetimi Şube Müdürlüğü Öğretmen Atama Bürosuna teslim edilmesi/gönderilmesi gerekmektedir.

 

Belgeler

 

1-Kimlik Fotokopisi (1 Adet)

2- İkametgah Belgesi (1 Adet)

3-Atama Sonuç Ekranı Çıktısı (1 Adet)

(E-Devlet ortamından temin edilen barkodlu/karekodlu ikametgah belgesi kabul edilecektir.)

 

 

Mail Gönderilecek Adres: atama55@meb.gov.tr

 

Not : Öğretmen adayına ulaşabilmek/geri dönüş yapabilmek adına kendisiyle birlikte bir yakınına ait cep telefonu bilgisinin de bildirilmesi önem arz etmektedir.

 

 

         Samsun İl Millî Eğitim Müdürlüğü

İnsan Kaynakları Yönetimi Şube Müdürlüğü

                 Öğretmen Atama Bürosu

Kale Mahallesi Atatürk Bulvarı Yeni Hükümet Konağı Kat3 55030 SAMSUN - 362 4358063 / 362 4355450 / 362 4355046

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.